Team Leader limba italiana
|
Responsabilitati-Coordoneaza si sustine echipa pentru obtinerea celor mai bune rezultate.-Planifica, organizeaza si monitorizeaza activitatile operationale ale operatorilor-Monitorizeaza indicatorii de performanta pentru fiecare proiectclient, activitatea fiecaruioperator si raportarea catre Call Center Manager.-Efectueaza periodic sesiuni de instruire cu operatorii in scopul imbunatatirii cunostintelor si abilitatilor de vanzare si retentie jocuri de rol, schimburi de bune practici, oferire suport in cadrul apelurilor.-Implementeaza fisele de proiect care servesc drept suport pentru operatori.Recomanda calificativele de performanta trimestriale, bianuale si anuale.Organizează si distribuie resursele umane la locul de munca monitorizează activitatea zilnica a echipei sale conform planului si planificării stabilite evaluează si raportează asupra stadiului de realizare a obiectivelor si asupra rezultatelor echipei, ia masuri pentru eliminarea abaterilor de la standardele stabilite care ar putea avea impact negative .Creaza o cultura si o echipa performanta prin setarea obiectivelor individuale de performanta, prin sustinerea regulata a dialogului legat de performanta si a sesiunilor individuale de oferire suport pe baza evaluarii apelurilor. Participa la recrutarea, area si orientarea noilor angajaţiBeneficiiSalariu motivant.Contact Pirvu Ancuta Telefon:
0727908127
Bucuresti |
|
Alte anunturi similare cu:
Team Leader limba italiana :
|
Poate esti interesat si de:
manuale reparatii auto limba romana
,
programator senior team leader essensys
,
vand samsung garantie limba
,
traducator autorizat specializat italiana franceza
,
curs limba germana sprachkurs deutsch
,
meditatii cursuri limba engleza avansati
,
meditaÄÅâ¡ii limba francez
,
Responsabilitati-Coordoneaza si sustine echipa pentru obtinerea celor mai bune rezultate.-Planifica, organizeaza si monitorizeaza activitatile operationale ale operatorilor-Monitorizeaza indicatorii de performanta pentru fiecare proiectclient, activitatea fiecaruioperator si raportarea catre Call Center Manager.-Efectueaza periodic sesiuni de instruire cu operatorii in scopul imbunatatirii cunostintelor si abilitatilor de vanzare si retentie jocuri de rol, schimburi de bune practici, oferire suport in cadrul apelurilor.-Implementeaza fisele de proiect care servesc drept suport pentru operatori.Recomanda calificativele de performanta trimestriale, bianuale si anuale.Organizează si distribuie resursele umane la locul de munca monitorizează activitatea zilnica a echipei sale conform planului si planificării stabilite evaluează si raportează asupra stadiului de realizare a obiectivelor si asupra rezultatelor echipei, ia masuri pentru eliminarea abaterilor de la standardele stabilite care ar putea avea impact negative .Creaza o cultura si o echipa performanta prin setarea obiectivelor individuale de performanta, prin sustinerea regulata a dialogului legat de performanta si a sesiunilor individuale de oferire suport pe baza evaluarii apelurilor. Participa la recrutarea, area si orientarea noilor angajaţiBeneficiiSalariu motivant.Contact Pirvu Ancuta |
|
- Electronice
- Foto si accesorii
- Video, TV, Satelit
- Audio, Hi-Fi, Radio
- CD, DVD, Casete
- Instrumente muzicale
- Telefoane, Accesorii, Servicii
- Birotica, Papetarie, Consumabile
- Laptopuri, Calculatoare, PDA
- Componente calculator
- Periferice calculator
- Software
- Electronice auto
- Gadgeturi, Alte electronice
- Hobby, Timp liber
- Pentru tine si familia ta
- IMOBILIARE - vanzari
- IMOBILIARE - cumparari
- IMOBILIARE - inchirieri
- IMOBILIARE - diverse
- Pentru casa
- Auto, Moto
- Oportunitati, Afaceri
- Diverse
|