publicare anunturiGHID PRACTIC PENTRU CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII ISO 9001
Suna soferul
 
Promovare anunturi in siteuri, publicam anunturi


GHID PRACTIC PENTRU CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII ISO 9001

GHID PRACTIC PENTRU CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENTAL CALITATII ISO 9001DVD 247 fisiere MS WordPREZENTARE PE SCURTGHIDUL PRACTIC PRIVIND CERTIFICAREA ISO 90012000 reprezinta un studiu de caz privind proiectarea unui sistem de management al calitatii. Comentariile care insotesc documentele va vor permite adaptarea sistemului de management la propriile cerinte. Documentatia pusa la dispozitie contine modele de proceduri, manual calitate si alte documente care pot fi adaptate si aplicate in sisteme de management al calitatii din organizatii cu diverse domenii de activitate. O parte dintre specificatiile procedurilor se pot utiliza asa cum sunt prezente, insa exista si multe elemente care necesita particularizare; aceste zone trebuie completate cu elemente specifice organizatiei dumneavoastra. Inainte de a analiza continutul unui folder va recomandam sa cititi fisierul Note importante. Continutul Ghidului 1.Modele de documentatii necesare demararii procesului de proiectare a sistemului calitatii. - Descrierea procesului de proiectare si implementare a sistemului calitatii.- Lista datelor de intrare necesare proiectarii unui sistem de management la calitatii. - Model de analiza diagnostic a SMC in conformitate cu cerintele ISO 9001. - Structura documentatiei sistemului calitatii.- Cauze de esec privind proiectarea si implementarea unui sistem de management al calitatii. 2. Lista domeniiilor reglementate prin directive europene si a legislatiei romanesti aplicabile. 3. Lista standardelor cu incidenta asupra sistemelor de management al calitatii. 4. Lista legislatiei din domeniul protectiei consumatorului.5.Modele de proceduri -Elaborarea si controlul documentelor. -Audit intern.-Actiuni corective si preventive.-Controlul inregistrarilor.-Tratarea produselor si a lucrarilor neconforme.- iza efectuata de management. -Recrutarea, instruirea, constientizarea si motivarea resursei umane.- izarea cerintelor clientilor. -Tratarea reclamatiilor.-Evaluarea satisfactiei clien

Telefon: ******

 

Alte anunturi similare cu: GHID PRACTIC PENTRU CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII ISO 9001 :

 

GHID PRACTIC PENTRU CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII ISO 9001 make up pentru diverse ocazii
Efectuez machiaje profesionale pentru orice ocazie film,reclame,fashion, foto, nunti, botezuri, petreceri. Experienta in domeniu , seriozitate , profesionalism. Preturi promotionale de sarbatori.Deplasare GRATUITA!!!Pentru relatii sunati la 0722511623.... - anunt expirat
GHID PRACTIC PENTRU CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII ISO 9001 Caut colaboratori pentru afacere online
Vrei sa realizezi un ban in plus ? Atunci colaboreaza intr-o activitate profitabila si legala, desfasurata numai cu ajutorul internetului. Aduce rezultate excelente pentru buzunarul tau ! Pentru informatii suplimentare scrieti un email cu subiectul colaborare online . - anunt expirat
GHID PRACTIC PENTRU CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII ISO 9001 Oferta MESE de BILIARD pentru Case de Vacanta
Vanzari Mese de Biliard, diferite modalitati de plata, pentru pensiuni, case de vacanta. Mese de Biliard profesionale si hobby la preturi de producator sau mese biliard import. La fiecare Masa de Biliard tacuri, bile, montaj si alte accesorii gratuite. Asiguram transport, livrari in toata tara. Pentru alte detalii sun

 

Poate esti interesat si de: ce acte trebuie pentru masina , vand handsfree invizibil pentru copiat , vanzare site pentru orice firma , crema erekta prompt pentru avea , etichete canson pentru lucioase coli , manager pentru fabrici betoane confidential , angajam fete pentru adultphonechat , GHID PRACTIC PENTRU CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENTAL CALITATII ISO 9001DVD 247 fisiere MS WordPREZENTARE PE SCURTGHIDUL PRACTIC PRIVIND CERTIFICAREA ISO 90012000 reprezinta un studiu de caz privind proiectarea unui sistem de management al calitatii. Comentariile care insotesc documentele va vor permite adaptarea sistemului de management la propriile cerinte. Documentatia pusa la dispozitie contine modele de proceduri, manual calitate si alte documente care pot fi adaptate si aplicate in sisteme de management al calitatii din organizatii cu diverse domenii de activitate. O parte dintre specificatiile procedurilor se pot utiliza asa cum sunt prezente, insa exista si multe elemente care necesita particularizare; aceste zone trebuie completate cu elemente specifice organizatiei dumneavoastra. Inainte de a analiza continutul unui folder va recomandam sa cititi fisierul Note importante. Continutul Ghidului 1.Modele de documentatii necesare demararii procesului de proiectare a sistemului calitatii. - Descrierea procesului de proiectare si implementare a sistemului calitatii.- Lista datelor de intrare necesare proiectarii unui sistem de management la calitatii. - Model de analiza diagnostic a SMC in conformitate cu cerintele ISO 9001. - Structura documentatiei sistemului calitatii.- Cauze de esec privind proiectarea si implementarea unui sistem de management al calitatii. 2. Lista domeniiilor reglementate prin directive europene si a legislatiei romanesti aplicabile. 3. Lista standardelor cu incidenta asupra sistemelor de management al calitatii. 4. Lista legislatiei din domeniul protectiei consumatorului.5.Modele de proceduri -Elaborarea si controlul documentelor. -Audit intern.-Actiuni corective si preventive.-Controlul inregistrarilor.-Tratarea produselor si a lucrarilor neconforme.- iza efectuata de management. -Recrutarea, instruirea, constientizarea si motivarea resursei umane.- izarea cerintelor clientilor. -Tratarea reclamatiilor.-Evaluarea satisfactiei clientilor.-Evaluarea furnizorilor si aprovizionarea produselor si serviciilor.-Comunicare interna si externa.-Planificarea proceselor.-Monitorizarea si masurarea proceselor.-Monitorizarea si masurarea produselor si serviciilorlucrarilor.- iza datelor.-Monitorizarea echipamentelor.-Monitorizarea DMM.-Identificare si trasabilitate.6. Alte modele de proceduri pentru descrierea proceselor sistemului calitatii -Tratarea mediului de lucru-Acceptanta -Service-Proiectare-Asigurarea integritatii produselor-Tratarea proprietatii clientilor.7. Diverse modele de formulare aplicabile in diverse procese ale sistemului de management al calitatii - Model de regulament de ordine si functionare (ROF).- Model Fisa preliminara angajat.- Model Grafic de lucru. - Model Program intretinere preventiva echipamente. - Model Fisa CTC.- Model Comanda de iesire din gestiune.- Model Nota de rebut.- Model Proces verbal de receptie. - Model Grafic de lucru.- Model Fisa tehnica a sistemului.- Model Declaratie de conformitate.- Model Registrul declaratiilor de conformitate.- Model Lista de difuzare a documentelor SMC.- Model Fisa de modificare a produsului.- Model Fisa instruirii.- Model Raport sedinta.- Model Bon de predare, transfer, restituire.- Model Fisa de analiza a cererii de de oferta.- Model Evidenta mentenanta preventiva.- Model Fisa de urmarire lucrare.- Model Registru intrari-iesiri.- Model Registru decizii interne. - Model Raport service. - Model Fisa service.- Model Program de productie.- Model Raport de neconformitate si actiuni corective. - Model Raport de neconfomitate.- Model Program de actiuni corective.- Model Program de actiuni preventive- Model Program de imbunatatire.- Model Raport de incercari. - Model Amendament la raport de incercari. - Model Raport de lucru. - Model Raport de observatii.- Model Raport de audit. - Model Raport de service. - Model Raport de testare. - Model Plan calitate v1.- Model Plan calitate v2.- Model Plan de test. - Model Planificare revizii.- Model Plan control.- Model Plan dezvoltare produs.- Model Lista operatii de intretinere planificate.- Model Plan de audit (completat).- Model Chestionar de audit (completat). 8.Modele de scheme informationale - Schema informationala audit intern.-Schema informationala controlul inregistrarilor.-Schema informationala lansare servicii noi.-Schema informationala proces vanzare.-Schema informationala proiectare.-Schema informationala tratare reclamatii.-Schema informationala media planning.-Schema informationala marketing.-Schema informationala analiza cerinte client.-Schema informationala de modificare a proiectului.-Schema informationala evaluare furnizori.-Schema informationala aprovizionare.-Schema informationala service.-Ciclul PDCA.9.Model manual calitate (continutul complet al unui manual realizat in conformitate cu cerintele ISO 90012000 si anexele aferente (organigrama, diagrama proceselor, matricea proceselor, lista documentelor externe, matrice de monitorizare a proceselor, abordarea procesuala in cadrul sistemului calitatii)). 10.Modele de fise de post (aproximativ 35 de modele si chestionare de evaluare a cerintelor postului). 11.Chestionare de evaluare a furnizorilor (3 modele), model de formulare pentru matrice de evaluare si reevaluare a furnizorilor, model de lista furnizori. 12.Modele de sisteme de evaluare a performantelor personalului (3 modele). 13.Modele de sisteme de evaluare a satisfactiei clientilor (15 modele de chestionare), analiza necesitatii masurarii satisfactiei clientilor. 14.Model de chestionar de evaluare a satisfactiei personalului. 15.Model de chestionar de instruire, program de instruire, chestionar evaluare curs.18. Model de definire a viziunii, a politicii calitatii, a cartei clientilor, a codului etic, a misiunii, a obiectivelor functionale etc. 19. Modelele de scheme si matrici de monitorizare a proceselor sistemului calitatii. 20. Studiu de caz privind monitorizarea costurilor calitatii (costurile de prevenire si evaluare, costuri de defectare). Plata produsului se poate realiza cu ordin de plată sau ramburs. Pretul produsului DVD GHID ISO 9001495 lei TVA. In cazul platii cu Ordin de plata.Taxa de livrare 6 lei TVA. Livare cu Posta Romana. Temen de livrare aproximativ 4 zile. Taxa de livrare 12 lei TVA. Livare cu Fan Courier. Temen de livrare 24 ore. In cazul platii ramburs Taxa de livrare (include valoare ramburs) 11 lei TVA. Livare cu Posta Romana. Temen de livrare aproximativ 4 zile. Taxa de livrare (include valoare ramburs) 19 lei TVA. Livare cu Fan Courier. Temen de livrare 24 ore. Beneficiati de bonificatie 3 în cazul în care sunteti inscris pe site-ul www.ghidmanagement.ro. Daca sunt necesare precizari suplimentare privind utilizarea documentatiei de pe DVD va rog sa ne contactati la telefon 021 224 59 55; 0311 02 24 08; 0727 867 246 sau pe emil infointermanagement.eu - anunt expirat

masini in trafic